[Mini Foto Review] iPhone

In dit forum vinden we besprekingen van alle nieuwste GSM-toestellen terug, evenals foto's gemaakt door zowel redactieleden als forum-gebruikers...

[Mini Foto Review] iPhone

Berichtdoor bert op 04 nov 2007 17:46

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
telecomforum.be
bert

Berichtdoor Centrino op 08 nov 2007 14:31

Het is een mooi toestel,maar weet niet als dat iets voor mij zou zijn,geen goede camera,kan geen video's nemen,geen mms,maar voor de rest vind ik em wel top.
Samsung Galaxy S I9000 powered by Google Android
iPhone 4 powered by Apple
Centrino

Berichtdoor eXotic op 10 nov 2007 21:19

hoeveel mp is de camera?
GSM:Motorola Z8 , Sony Ericsson P1i , Samsung U600
Provider: Mobistar free all friends.
Proximus pay & go
TMF Mobile
Next: Iphone 3G
eXotic

Berichtdoor kloon op 10 nov 2007 23:46

eXotic schreef:hoeveel mp is de camera?

2
Afbeelding
kloon

Re: [Mini Foto Review] iPhone

Berichtdoor schumike op 23 maart 2008 15:00

MMS gebruik ik nooit en camera alleen maar eens voor de fun dus dat intresseert mij ook maar matig en video opnemen is ook niet zozeer nodig vind ik,is alleen eens plezant je iemand onverwachts kan filmen(zonder het deze door heeft).
Maar das allemaal speelgoed vind ik.

Ik vind andere dingen leuker en belangrijker;touchscreen,scrollen,grote van scherm,films/programma's/series opkunnen zetten en bekijken,veel muziek kunnen opzetten en ook als je via itunes voor kleine prijs betaald je die covers ziet en je iphone kantelt en je zo kan links en rechts scrollen,zeer leuk en makkelijk allemaal.

Ieder zijn ding natuurlijk :-).

Feit is;tis de max van een toestel en z'n geld waard en het is nog mogelijk om als gps(laters) te gebruiken en nog tal van andere dingen.

Heb ook zo'n transmitter gekocht voor in de wagen.Steek ik onderaan op mijn iphone en dan zoek ik een goed plaatske en kan ik draadloos rechtsreeks via mijn iphone muziek van mijn iphone door m'n boxen laten spelen.Altijd leuk.(Betaal wel max 25 euro voor een transmitter mee verzendingskosten al ingerekend).

ps;heb slots gedownload en leuk om spelen en je kan ook doorsturen en zo'n klassement zien ;).
Ook biljart gedownload en das ook best te doen.
schumike

Berichtdoor nounou op 23 maart 2008 15:59

schumike schreef:
Heb ook zo'n transmitter gekocht voor in de wagen.Steek ik onderaan op mijn iphone en dan zoek ik een goed plaatske en kan ik draadloos rechtsreeks via mijn iphone muziek van mijn iphone door m'n boxen laten spelen.Altijd leuk.(Betaal wel max 25 euro voor een transmitter mee verzendingskosten al ingerekend).

heb zo'n transmitter ook gebruikt voor op mijn n95 maar vond het niet zo zuiver van geluidskwaliteit. da was constant wegvallen en onderbrekingen enzo. ben er nie zo blij mee moet ik zeggen
iPhone 3GS: Mobistar

Mobistar
nounou

Berichtdoor SynQ op 23 maart 2008 19:37

Touch screen vind ik maar niets
SynQ

Berichtdoor schumike op 23 maart 2008 21:48

nounou schreef:
schumike schreef:

heb zo'n transmitter ook gebruikt voor op mijn n95 maar vond het niet zo zuiver van geluidskwaliteit. da was constant wegvallen en onderbrekingen enzo. ben er nie zo blij mee moet ik zeggen

Om te beginnen en dit naar de laatste post gericht(niet van u).Tja,ik vind touch screen o zo leuk om te gebruiken en zeer makkelijk ook.Gaat zeer snel en ik hou van snelheid ;).

Idd;wat die muziek betreft is het idd niet zoals je een cd opsteekt,dat klopt als een bus maar als je je iphone/transmitter op de juiste plaats kan vastzetten dus dicht bij je radio en op zelfde kanaal zet dan heb je daar geen of nauwelijks last van.
Mss moet je eens voor een oplossing proberen zoeken?Moet toch lukken oftwel heb je mss een minder goeie transmitter dan mij al denk ik dat dit niet het probleem zal zijn.
schumike

Keer terug naar GSM-toestellen - Reviews en foto's